willy-in-hanukkah.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog

Hallo en welkom op mijn reislog!

8 Oktober ga ik naar Ghana om vrijwilligerswerk te doen in kindertehuis Hanukkah in Sunyani

In 2013 hebben mijn dochter Judith en nichtje Laura 2 maanden in Hanukkah gewerkt. Wij zijn daar toen ook een week geweest. We waren erg onder de indruk van het vele goede werk dat Mariette en Moses daar verrichten. In 2013 werd er tegenover Hanukkah een lagere school gebouwd en in September 2018 wordt gestart met de bouw van de middelbare school. Ik hoop daar ook mijn steentje aan bij te dragen.

Wil je meer informatie over Hanukkah kijk dan eens op http://mchildcare.nl

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk dat je met me meereist en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!


Groetjes,

Willy

Reacties

Reacties

Anja

Ja hoorrrrr Lieve schoonzus daar gaat ze dan...maak heel veel mooie momenten liefs.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!