willy-in-hanukkah.reismee.nl

De laatste dag


Zondag 11 November

Voor Marrit..nog maar 3 x eten en dan gaan we naar huis. Eerst weer lekker uitgeslapen. Daarna ontbijten en de zee weer in. De golven zijn pittig dus na een half uurtje geven we het op. Toch lekker afgekoeld. Lekker een tijdje relaxen. 's Middags gaan we weer karten. Boyte wil natuurlijk revanche, nou kom maar op knul!

Ik rij met Pé en Boyte en inderdaad, Boyte haalt me in, maar ik heb me een beetje ingehouden natuurlijk. Pé kan me niet bij houden. Haha. Als we weer bij de balie komen zien we dat ik de snelste rondetijd had. Toch gewonnen vind ik, lachen dit. De mannen kunnen me gewoon weer niet hebben.

3 X raden wie de namen heeft ingevuld...


Dan weer terug naar Big Milly's. We gaan met een taxi zonder barst in de voorruit. Dat is voor het eerst. Het is ook het enigste dat heel is aan deze auto maar this is Ghana. De rest van de dag gaan we lekker relaxen. Er komt weer een showtje van de danseressen en de acrobaten en om 3 uur begint de band weer. Wat een spetterend einde van deze trip!.

's Avonds nog een keer eten en dan de taxi in naar het vliegveld.


Wat een geweldige tijd heb ik gehad hier, het was echt een belevenis.
Ik vond het heerlijk om weer in Hanukkah te zijn. Ook heb ik veel kunnen doen daar en dat geeft toch veel voldoening. Jullie geld is daar heel goed besteed. In Nederland heb ik al spullen voor school en gereedschap gekocht. Ook 2 lampen op zonne- energie, zodat tijdens lights- off er altijd licht is in de babyvertrekken. Ik heb luiers en babyvoeding gekocht en verf om Hanukkah te schilderen. De poort van Hanukkah wordt gemaakt en de rest gaat naar de school. Super bedankt nogmaals.
Ook tijdens het reizen hebben we veel gezien en beleefd. Ghana is een prachtig land. De natuur is geweldig, de mensen heel vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Kortom je bent hier welkom. Verder is er hier genoeg te zien en ook om je over te verbazen. Ik ga graag nog een keertje terug maar we zullen zien. Dit was het dan echt. Vanaf morgen ben ik weer life aanwezig op de Westerweg. Tot gauw, ik heb nog genoeg te vertellen en te laten zien.
Willy

Reacties

Reacties

Debbie

Ik heb onwijs genoten van je verhalen en foto's. En het is echt goed om te lezen hoe goed het geld bij Hannukah terecht komt. Toppers zijn jullie. Ik hoop dat jullie een goede terugreis hebben (gehad). Tot snel.

Kees

Bedankt voor je mooie verhalen, alsof ik zelf mee was.
Goeie reis.

Marrit

?

Sandra

Willy, bedankt dat we je mooie reis zo intens mee mochten beleven, je bent een kanjer, en de volgende x wil ik met je mee!
Dikke zoen, Sandra

Petra

Wat een mooie belevenis. Ik heb genoten van je verhalen. Ik vond het erg leuk om te lezen. En wat je voor die mensen kon betekenen. Echt top! Groetjes en tot snel.

Trudi beemster

Hallo familie,
Dank je wel voor de mooie verhalen en foto’s.
Je schrijft ook zo gezellig, Willy!
Goede terugreis gewenst.

Wil

Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Ook ik vond het indrukwekkend. Een reis om thuis alles nog eens rustig na te lezen. Geweldige ervaringen. Ben gewoon een "beetje" jaloers op jullie. Goede reis terug en tot ziens in Nederland.

Marieke

Wow, wat een ervaring rijker weer! Super leuk om mee te kunnen lezen. Jullie maken echt overal een feestje van heh :) Tot volgende week; ik verwacht dat het foto album dan al af is :p Groetjes Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!