willy-in-hanukkah.reismee.nl

Molé

Dinsdag 30 Oktober

Vanochtend gaat om kwart over 6 het wekkertje. We gaan met een gids een wandeling maken door het park. Vroeg hoor, maar wel erg mooi. We komen olifanten tegen en dat verveeld toch ook nooit en ook antilopes, apen en pumba's. Op een gegeven moment moeten we over een boomstam een riviertje over steken. Ik denk dat we ons verkennersinsigne wel verdiend hebben vanochtend. Daarna lekker ontbijten en zwemmen. Er liggen inmiddels al 4 olifanten in het water en dat kunnen we vanaf het terras mooi bekijken. Het uitzicht is ook fantastisch. Het is hier echt adembenemend mooi. We zijn al op heel veel plaatsen geweest maar deze staat toch wel in de top 3. Als jullie nu jaloers worden, dat is terecht. 's Middags ook lekker chillen en om half 4 een jeepsafari. Weer geweldig. We zitten op het dak van de auto, I like it!! Op een gegeven moment moeten we van de auto af en de ranger volgen. Staan we echt oog in oog met een olifant. Geweldig, dit gaat nooit vervelen. Wat een imposante eesten zijn dit toch. We blijven hier een tijdje kijken en gaan dan weer verder. Prachtige rit, schitterende natuur en we zien ook af en toe beestjes. Wat kan je toch zoet zijn. Daarna lekker een koud biertje en lekker eten.

Kees

Wat een geweldig Avontuur

Prachtig

Geweldig om mee te maken!
En heel leuk om het via jouw enthousiaste verhalen ‘mee te beleven’.
Dank je wel.
En ook bedankt voor de leuke kippieskaart voor Jacobs 60e verjaardag!,