willy-in-hanukkah.reismee.nl

Vertrek van Hanukkah

Maandag 29 Oktober

De dag van vertrek. Beetje dubbel want ik had hier zo nog 3 weken kunnen blijven, maar het is goed zo. Na het ontbijt gaan we nog even de kinderen uitzwaaien want die gaan naar school. Koffie Ghana is erg tam en ik moet hem zowat naar de taxi duwen, maar dan springt Pé in de auto. Hij doet of hij de chauffeur is en toetert een paar keer. Koffie stapt snel in en alle kinderen hebben de slappe lach. Als de taxi wegrijd, met de echte chauffeur, krijgen we nog een kushand van Koffie, hoe lief! Dan nog de rest van de kinderen naar school brengen en dan gaan we toch echt. David, een taxichauffeur die ook veel helpt op Hanukkah, brengt ons naar Molé. Het is een rit van ongeveer 8 uur. Onderweg is er weer zat te zien en af en toe dommelen we wat weg. Nog even stoppen om te eten en weer door. Om 3 uur zijn we bij het Park. Eerst registreren en dan naar het motel. Het is gelegen op een berg en kijkt uit op een drinkplaats. Het motel is een beetje vergane glorie, maar we hebben een zwembad, koud bier, een 4-persoonskamer, lekker eten, tja dat klinkt toch hemels! We gaan het hier wel redden. Mole is één van de weinige toeristische plaatsen in Ghana en we komen dus al snel een groepje Nederlanders tegen. Veels te gezellig hier, echt vakantie.

Debbie

Heel veel plezier verder en terug kijken op een fantastische tijd! Proost. X