willy-in-hanukkah.reismee.nl

Het avontuur gaat beginnen.

Nou daar zit ik dan op Schiphol, ingecheckt en wel, uitzicht op de vliegtuigen, 20 minuten vertraging en net een half uur geprobeerd mijn superhandige laptop met internet te verbinden. Helaas ben ik dus net zo geniaal als ik er uit zie dus nu even n verslagje vanaf de mobiel. Straks vlieg ik via Lissabon naar Accra waar ik ga overnachten. Morgen nog ongeveer 8 uur met de bus naar Sunyani waar Moses me op staat te wachten om me naar Hanukkah te brengen. De eerste koffer tjokvol luiers, verband, schoolspullen en gereedschap mee. Ongelofelijk wat je allemaal in een grote koffer, wel tactisch volgestapeld, mee kan nemen. Ik ga zo naar de gate en heb de hele vlucht om te stoeien met mijn laptop. Het avontuur gaat beginnen, ik heb er ongelofelijk veel zin in!

Reacties

Reacties

Marina

Zet m op stoer wijffie

Trudi

Geweldig Willy, heel veel succes en plezier daar.
Met die laptop komt het ook vast goed!

Judith

Hoef je je niet te vervelen in het vliegtuig! Stoere mama

Marrit

Wat een heerlijk avontuur weer!

Ans

Veel plezier en stoei maar verder met je ...............laptop.

Jacqueline

Topper komt vast allemaal goed. Goeie reis!

Elly

Ik lees mee hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!