willy-in-hanukkah.reismee.nl

Reggea- party

Zaterdag 10 November


Vanmorgen uitgeslapen! Ik ben sinds ik in Ghana ben niet later als 7 uur wakker geworden, maar vanmorgen was het bijna 9 uur. Grote meid. Snel aankleden en op naar de koffie. Daarna lekker ontbijten.

De keuze is reuze hier en het smaakt goed. Na het ontbijt loopt er een vrouwtje op ons af. Ze is pedicure en wil graag Pé zijn teennagels mooi maken. Nou succes mevrouw! Ze belooft hem zelfs nieuwe nagellak. Pé is om en gaat met haar mee. Stoeltje, nagelvijl, keukenschaar en je hebt een heuse salon.

Ze werkt stug door, oude nagellak eraf ( van de meidenavond in Hanukkah), veilen, knippen en lakken. Poetsbeurt compleet. Daarna neemt ze Judith nog even onderhanden. Boyte en ik laten het maar, we zijn al mooi van onszelf, toch? Dan snel de zee in. Het is weer een warme dag en de zee is heerlijk. Grote golven, we vermaken ons best. Daarna douchen en wat drinken. Begin van de middag lekker weer eten, ik ben toch een Henselmans. Daarna gaan Juud en ik nog een rondje sloffen. ik wil nog een tas en we kopen nog wat spulletjes voor het thuisfront. Pé en Boyte gaan proberen met een bodyboard de golven te trotseren. Boyte komt nog wel een eindje maar Pé zorgt geloof ik voor entertainment voor de rest van de badgasten. Als Judith en ik terug komen zitten de mannen al aan de bar. We drinken samen nog wat en gaan dan relaxen. 's Avonds lekker eten. Om half 10 begint de avond weer met danseressen en acrobaten. Toch weer leuk. Daarna komt er een heuse band met...Reggae muziek. Ze gaan achter elkaar door, zeker 4 uur lang. Prachtig dit. De bandleden wisselen elkaar steeds af dus pauze is niet nodig. Het is bar gezellig en we hebben een prachtige avond. Hier was het ons om te doen hier. TOP avond!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!