willy-in-hanukkah.reismee.nl

Big Milly's

Vrijdag 9 November


Vanochtend eerst lekker zwemmen en daarna ontbijten. Heerlijk toch hier!. Om een uur of 11 gaan we koffers pakken, afrekenen en verhuizen naar Big Milly's.

Beste trip hoor. De weg is erg slecht. Poort uit, na 50 meter links, na 50 meter de poort weer in. Zo dat is nog eens verkassen. Er is al 1 kamer klaar en daar zetten we de koffers in. Dan met de taxi naar en heus winkelcentrum een paar dorpen verder op. We moeten nodig even pinnen en duiken meteen het winkelcentrum met AIRCO in. Wat een genot! Het is vandaag erg warm en elke afkoeling is welkom. Pé wil er zelfs voor winkelen, ik bedoel maar. Er is een grote supermarkt en we halen wat lekkere broodjes en toastjes met smeerkaas en brie voor vanmiddag. Hier is het tenslotte ook vrijdagmiddagborrel. Wat een luxe zeg. Geld pinnen, zo lang mogelijk door het winkelcenrtum lopen en dan weer de taxi in. Onderweg zijn we een kart-centrum tegen gekomen en daar moeten we natuurlijk nodig even stoppen. Het is af en het is open. Bonus dus. We gaan allemaal karten, 8 minuten.

Nou ben ik natuurlijjk een bloody speedkikker op de weg en dat kan ik hier goed laten zien. Pé kan ik nog een paar rondjes achter me houden vanwege mijn uitmuntende bochtenwerk, maar oke eerlijk is eerlijk hij is beter en klopt me met bijna een rondje. Maar nu dames en heren, ga er even goed voor zitten...Boyte kon me niet hebben. Geklopt worden door je schoonmoeder. Je durft het toch niet met droge ogen tegen je vrienden te zeggen he. En ook Juud bleef ik voor. Ik verwacht echt een heldenontvangst op Schiphol. Na afloop van de race...had ik al gezegd dat Boyte me niet aan kon??...kwam er natuurlijk gepruttel van de buurman. Zijn kart viel aldoor uit, naar rechts sturen ging niet lekker. Ik zeg..een slecht verliezer.Maar goed, de kart ging wel aan de kant en de jongens gingen nog een manche. Dit keer won Boyte glansrijk, maar dat is natuurlijk omdat ik niet meedeed. Daarna weer naar Big Milly's. De 2e kamer is ook klaar en we gaan gauw wat drinken, omkleden en de zee in. Heerlijk hier, dikke golven en de broodnodige verkoeling. Na het zwemmen op het dakterras een borrel en een toastje, vrijdagmiddagborral aan de oceaan, het kan slechter.

Daarna nog even tassen kopen bij Juud d'r vriend aan het strand. Meteen ook even een foto maken net als 5 jaar geleden. Wie weet over 5 jaar??


Na de borrel ff relaxen en eten. Het restaurant is ook naast het strand, echt vakante zo. s'Avonds is er een Traditionele dans- en muziekavond. Afrikaanse drums en danseressen en later ook nog acrobaten. Prachtige show.

Gezellige avond zo. Het leeft hier echt en dat hebben we wel een beetje gemist. Later schuiven er nog 2 Fransen aan. Bar gezellig zo. Morgen is er de Reggea-party, dat beloofd wat!!

Reacties

Reacties

Ans

Hahaha Boyte !!!!!!!

Anja

Je bent een Topperrrrr.... wattttt.... je bent een topperrrrtje...tot snel, liefs xx

Rossi

Jullie genieten! Heerlijk zeg!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!